Kundhistorier
sunsweet-making-a-difference-featured

Att göra skillnad för våra kunder

Vi påverkar våra kunders verksamhet i positiv riktning utöver deras KPI-rapporter

Läs Mer

Innehållsmarknadsföring

Innehåll är mer effektivt när du presenterar det som en berättelse. En historia för en specifik publik på olika stadier på köparens resa.

Female student texting from her cell phone at the university

Skapa innehåll som talar till de rätta människorna

Ditt företag existerar för att du vet att det finns människor som letar efter dina produkter eller tjänster. Skapa innehåll som talar direkt till din ideala publik. De kommer då att kontakta ditt företag fler gånger.

www.wsiworld.comwp-contentuploads201904video-post-feature-image-1

Upptäck vilken typ av innehåll som din publik vill ha

Innehåll behöver inte vara ord. Om någon sa till dig att de ville se en bra film, skulle du då ge dem en bok? Berätta din historia på ett sätt som är relevant för din publik – de kommer att gillar dig för det.

Pensive businesswoman looking at a paper while working on her laptop at her desk

Skapa det innehåll som skulle fängsla dig

Du vet hur och varför ditt företag ger värde till människor. Använd denna kunskap för att skapa innehåll som kommer att adressera deras problem och ge svar på de frågor som de har. Din publik vill få kontakt med ett företag som förstår dem.

Visste du detta?

Att berätta din historia är inte bara något som du bör göra om du har tid. Innehållsmarknadsföring fungerar och här är lite statistik som backar upp detta:

3X
Innehållsmarknadsföring ger tre gånger fler leads än betald sökannonsering.
47%
47% av köpare tittade på 3-5 olika innehåll innan de kontaktade en säljrepresentant
55%
55% av marknadsförare säger att skapandet av blogginnehåll är deras toppprioritet för inbound marknadsföring
96%
96% av B2B-köpare vill ha innehåll med mer kommentarer från branschledande personer

Vi gör mer än bara innehållsmarknadsföring

Att ha en effektiv marknadsföringsplan för innehåll är bara en komponent av din digitala marknadsföringsstrategi. Du skulle inte sätta upp ett tält med bara en pinne; samma sak gäller för digital marknadsföring. Om du vill se resultat från dina digitala ansträngningar så behöver du tänka längre än innehåll.

Skaffa fler leads och öka försäljningen

Skaffa fler leads och öka försäljningen

Generera kvalitetsleads som är mer troliga att bli dina kunder.

Bygg  medvetenhet kring varumärket

Bygg medvetenhet kring varumärket

Bli hittad av dina kunder och skapa mer medvetenhet kring dina tjänster.

Öka ditt anseende online

Öka ditt anseende online

Låt dina kunder bli dina varumärkesambassadörer och dina mest lojala följare.

Förbättra en ineffektiv hemsida

Förbättra en ineffektiv hemsida

Förvandla din hemsida till en leadsgenererande maskin för ditt företag.

Prata med en WSI-expert idag

Lämna dina kontaktuppgifter till WSI så kommer en av våra digitala marknadsföringsexperter att följa upp och boka ett möte på en tid som passar dig.

Vi ser fram emot en pratstund!

Julio-Vieira-Profile-Picture
“Under vårt partnerskap med WSI visade de lovande nya sätt att marknadsföra vårt företag. Idag arbetar vi med statistik och mer tillförlitlig data och förstår att det digitala området är viktigt för Clinica da Mama för att positionera oss på en mer och mer konkurrenskraftig marknad.”
Julio Cesar Vieira dos Santos - Clinica da Mama, Ägare

Låt oss prata innehållsmarknadsföring

Stäng WSI Close Icon

Besöker du hemsidan från: United States?

Du kanske är intresserad av att besöka

www.wsiworld.com

Där finns också mycket bra information om WSI och vårt nätverk av digitala marknadsföringskonsulter men inkluderar mer information om vårt arbete i din region.

WSI in the World