Kundhistorier
sunsweet-making-a-difference-featured

Att göra skillnad för våra kunder

Vi påverkar våra kunder verksamhet i positiv riktning utöver deras KPI-rapporter

Lär Dig Hur

Stäng WSI Close Icon

Besöker du hemsidan från: United States?

Du kanske är intresserad av att besöka

www.wsiworld.com

Där finns också mycket bra information om WSI och vårt nätverk av digitala marknadsföringskonsulter men inkluderar mer information om vårt arbete i din region.

WSI in the World

Analys och rapporteirng

Om du investerar i marknadsföring för ditt företag, behöver du kunna spåra och mäta hur effektiva dina insatser är. Vi hjälper dig att få ordning på dina analys- och kampanjrapporter.

Website designer working digital tablet and computer laptop with smart phone and graphics design diagram on wooden desk as concept

Rapporter samlar alla data på ett ställe – och gör den användbar

Genom att sammanställa, organisera och jämföra data får du veta exakt hurbral dina kampanjer presterar. Vi hjälper dig att komma igång med effektiva sätt att spåra data så att du kan lära dig av den och förhoppningsvis blir överväldigad av den.

Woman connecting cellphone and laptop computer-1

Analytics arbetar i bakgrunden

För att kunna optimera utfallet av dina digitala marknadsinvesteringar behöver du förstå vad du ska göra med den sata som samlas in. Vi kan hjälpa dig att ta fram de verktyg du behöver för att ta reda på vilka kampanjer som fungerar och hur du kan förbättra dem.

Group of young business people sitting in board room during meeting and discussing with paperwork

Ett riktigt bra analyspaket gör att du inte missar några möjligheter

Genom vår gedigna analysförmåga kan vi hjälpa dig att jämföra och analysera din marknadsföring. Vi kan sedan visa den verkliga avkastningen på investeringen du får ut av din budget. Efter det är det enklare att skapa förbättringar.

Visste du att?

Om du inte fattar dina kampanjbeslut genom att analysera data kommer du egentligen bara att gissa dig fram. Här nedan har vi sammanställd lite fakta om analys och rapporteirng som förhoppningsvis ska få dig att tänka två gånger kring vikten av att använda data:

6X
Företag som använder datadriven marknadsföring är sex gånger mer benägna att vara lönsamma från år för år
67%
67% av marknadsförarna anser att den primära fördelen med marknadsanalys är snabbheten att agera
46%
46% av marknadsförarna uppger att påvisa ROI för marknadsinvesteringarna är ett problem för dem när de skall presentera sina resultat för en styrelse
90%
90% av marknadsförarna i USA segmenterar data för att bättre kunna träffa rätt målgrupp och engagare kunderna

Vi gör mer än bara Analys & Rapportering

Vad är vitsen med att ha en korrerkt analys och spårningar på plats om du inte riktar dig mot rätt målgrupp med rätt kommunikation? Om du vill se resultat av dina digitala insatser måste du koppla din analys till alla digitala marknadsaktiviteter.

Skaffa fler leads och öka försäljningen

Skaffa fler leads och öka försäljningen

Generera kvalitetsleads som är mer troliga att bli dina kunder.

Bygg  medvetenhet kring varumärket

Bygg medvetenhet kring varumärket

Bli hittad av dina kunder och skapa mer medvetenhet kring dina tjänster.

Öka ditt anseende online

Öka ditt anseende online

Låt dina kunder bli dina varumärkesambassadörer och dina mest lojala följare.

Förbättra en ineffektiv hemsida

Förbättra en ineffektiv hemsida

Förvandla din hemsida till en leadsgenererande maskin för ditt företag.

Ta kontakt med en WSI expert redan idag

Lämna dina kontaktuppgifter till WSI så kommer en av våra digitala marknadsexperter att följa upp och boka ett som passar dig.

Vi ser fram emot att prata vidare med dig!

Julio-Vieira-Profile-Picture
“Under vårt samarbete med WSI har det visat sig att det finns nya lovande sätt att nå vår marknad. Idag arbetar vi med statistik och mer exakta uppgifter. Vi inser att en förbättrad digital närvaro är viktigt för att Clinica da Mama ska kunna positionera sig i en alltmer konkurrensutsatt marknadssituation.”
Julio Cesar Vieira dos Santos - Ägare till Clinica da Mama.

Låt os pratat analys